Ay cok grçmiş olsun hayırlısıyla sağlıcakla kavusacaksınız yavrunuza inanın buna güzel düşünün bebeğinizde hisseder cok güçlü oluyorlar küçük savaşcı onlar🤲🏻🌸 inanın ay bende cok korkuyorum 23.haftamdayım Allahım banada ole olursa Allah korusun kimseye yaşatmasın sizde pozitif düşünün herşey gönlünüzce olsun sağlıcakla alın yavrunuzu dualarımdasınız