Aminem2020 2 gende heterezigot 4 gende homozigot ama sonuç normal mi yazıyor anlamadım. Genler yazar karşısında ya normal, ya heterezigot ya da homozigot yazar. Homozigot normal yazan hiç duymadım.
Heterezigot genelde normal pıhtılaşmalar tedavi gerektirmez çoğu. Paı 4/5 sanırım o homozigot pozitif olan durumlarda ek olarak başka gende bozuksa riskli pıhtılaşma olur.