Neseekc kızlar korkacak hiçbir şey yok bende iki gende heterezigot pıhtılaşma bozukluğu ve bir ksybım olduğu halde ne iğne ne ilaç kullanmıyorum. Çok uzun yazamıycam ama Amerika da yaşıyorum ve bir buçuk yılımı bu konuda araştırmaya harcadım. Özetle en son yapılan çalışmalarda sadece çok ileri bir pıhtılaşma bozukluğu gebelik kaybına neden oluyor ve o grup bulunması için ileri tetkik gerekiyor. Yani şu an o iğne ilaç kullanımı Türkiye’de zamanla azalacak çünkü hiç bir faydası olmadığı aksine bir çok risk taşıdığı ortaya çıktı. Bebek kaybının onca sebebi varken tr de her önüne gelene pıhtılaşma diye o ilaçlar veriliyor ama burda hiç bir doktor kullan demedi aksine kullanırsan hiç bir riski kabul etmeyiz dediler. Eğer pıhtılaşma paneli testi yaptırdıysanız en az 4 gende homoxigot bozukluk varsa kullanın tabi ama onun dışında bi işe yaramadığı zamanla çıkacak Türkiye’de de