Guguk bugune kadar herkesten duydum yanı pıhtılasma olmayanlarda bile doktorlar hemen tedbir amaclı veriyor. Bizde mecbur kullanıyoruz belki faydası olur tekrar kayıp yasamayız dıye gercekten cok zor bir durum. Rabbım herkesin evladını saglıklı sekılde kucagına almayı nasip etsin ınsallah