Benim de ilk kizim dogduktan sonra iki kaybım oldu ve tekrar hamile kaldım coraspin 32 haftaya kadar kullandım progestan kullandım ve doğum olana kadar günlük iğne vurundum ve normal doğum yaptım şimdi kizim 11 aylik rabbim inşallah senin kucani da boş bırakmasın sağ salim kucana almayı nasip etsin