Reyhan Arpacı ile bir seminerde tanıştım, güzel elektriği olan, pozitif bir genç hanım. Ayrıca normal doğumcu👍 Benim doğumumu Akademi Nuri Bey yaptırdı. Doktordan Çok memnunum, aynı şekilde ebelerden de. Ama hastane maalesef kötü, bildiğini ticarethane. Medical parkta 9. Ay boyunca beni takip eden dr saçmalayıp erken doğurtmaya kalkışınca 35. Haftadan sonra Nuri Beye gittim. Moralimi düzeltip, her şeyin normal olduğu konusunda beni ikna etti ve 36 yaşında ilk doğumumu normal yolla yaptım sayesinde. Hakkını ödeyemem.