brcaky Merhaba ben hamileliğimin en başından beri Yasemin hanıma gidiyorum, şu an 33. Haftadayım ve çok memnunum. Güleryüzlü, ilgili ve güven veren bir doktor.. Çok sakin bir yapısı var beni hep çok rahatlatır. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bir de görümcem onda sezeryan oldu, eli de çok hafif kısa sürede ağrısız şekilde ayaklandı. 😊🌸