aysegul1414 Fatmanur4242 benimde 24 mart geçen hafta salı gitmiştim kontrole 2250dedigittim kilosunu sizin
Selindereli 34+4üz bizde artık geceleri uyutmuyor bel ağrısı oluyor hiç bir pozisyon rahat değil tuvalete çıkıyorum habire tam uyuyorum buseferde oğluşum vuruyo napalım az kaldı dayanıcaz 🤗
Fatmanur4242 Selindereli Aynen onlara kavuşmanın hayaliyle sabır Rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inş 👶🙏
Selindereli Bende cumartesi gittim 3kilo olmuşuz daha 1ayımız var 4olacak sanırım tontik olacak benim oğlan
Baharymk Merhaba herkese..Ben 35 haftalığım şuan. Geceleri bacaklarım ve belimde çok fazla ağrı oluyo maalesef 😞 Wc ye gitmeyi söylemiyorum bile bütün gün ordayız zaten 😏 Uykunun en tatlı yerinde minik ayaklarıyla kemiklerimi kırmaya uğraşıyo bide kızım 😌😁
zanimo Bende 32+5 deyim agrilarim ayni sizinki gibi malesef😞 bu aralar beni korku saldı 36 . Haftada kontrolüm var ve ne zaman Çatı muayenesi olur acaba ya da her doktor yapıyor mu bunu.beni tuhaf korkular sarmaya başladı
Fatmanur4242 zanimo 32+3 de aynı şikayetler vardı doktoruma söylemiştim nst ye bağlamıştı sancım çıktı sonra alttan muayene olacağımı söyledi korktum hatta bacaklarım titriyordu sonra gerçekten korktuğuma değmezmiş hiç hissetmiyorsun korkma sakın kendini kasma her daim hazırlıklı ol benim 2 cm açılmam varmış hastaneye yatırdı ve erken doğumu önlemişler di serum ve iğne ile şuan 34 olduk çok şükür 🙏😊
Baharymk zanimo aynen şu çatı muayenesi beni de geriyoo 😖 Tecrübesi olan yazsın arkadaşlarımmm lütfen..
Selindereli aysegul1414 ya iştahım çok açık değil aslında toplamda 7kilo aldım ama bebeği iyi beslemişim galiba sebze balık et tüketiyorum ceviz yiyorum meyve yiyorum aralarda yumurta peynir yoğurt eksik etmiyorum vitaminlerimide hergün içiyorum
aysegul1414 son adet tarihim 24 mart aslında adet tarihime göre 33 doktor geçen hafta 33 dedi bu hafta da 34 oluyo sizin kaç son adet tarihi