34+3üs bizde✋🏼 2 hafta önce erken doğum riskinden 2 gün hastanede kaldım, şimdi 34 olduk çok şükür ama bebeğim çok aşağıda olduğu için korse kullanıyorum ona rağmen çok çok baskı yapıyo uyutmuyo geceleri😔 bide üstüne belime vuruyo ağrılar, ve ayaklarım şişti o beni çok zorluyo😞