Gucluoya hareketli bebek annelerinden biride benimdir. Bebeğim nerdeyse hiç durmuyor sağolsun beni hiç süphede korkuda bırakmadı sürekli oynadı bazen hiç uyumuyormu acaba diye düşündüm. Çünkü sürekli oynuyordu. Doktoruma söylemiştim oda hareketli bebekleri severiz hareketsiz olması korkutur. Kan akışınız iyi demekki demişti. Yani korkulcak bişey yok merak etmeyin 30a kadar bu hareketliliğe alışın 😊