Birprensesannesi_ [bilinmeyen] ay sormayın benım oğlumda normalde uyurdu amacıyla bugün maşallahı var kıpırdamada 😃
Birprensesannesi_ [bilinmeyen] kesin 😊 bence ıyı de oldu gün içinde karnımı sarsıyordum uyansın dıye sureklı yoruyordum kendımı 😅 bugün hiç gerek bile kalmadı 🤗
ipeksfr [bilinmeyen] cnm bende bugün öyle hiç durmadı . Bende diyorum yanlış mi hissediyorum acaba diye kendimden şüphe ettim. Demek hareketleniyor artık bizimikiler😍😍😘😘
Lutfiye61 Gucluoya doktorum her zaman hareketli bebek sağlıklı bebek demektir diyor hiç endişe etmeyin tadını çıkartın hatta 😊 36 haftalık hamileyim şuan hareketleri acıtıyor ama yeterki hareket etsin çok güzel bir duygu 😍
Birprensesannesi_ [bilinmeyen] ay ne güzel yemek istesin yeterki bizdede kımse rahatsız etmesin keyfi ne zaman gelırse ozman 😊 ne yemek ne tatlı ne ekşi ne içecek hiç biri fayda etmiyor oynamasına keyfime gore dıyor resmen 😂
ipeksfr [bilinmeyen] aynen öyle valla cnm. Bide tetanozu vuruldum ben bugün. Sevdi mi nedir bu aşıyı😃😃
Birprensesannesi_ [bilinmeyen] baya baya hemde normalde ultrason da bıle hareketlerini gorursun mübarek bızde ultrasona girdiğimiz de paşam sırt ustu yatık şekilde sadece el sallıyor sonra uyumaya devam edıyor gram hareket etmiyor ya 😀 keyif adamı şimdiden 😊