Snszasla Gulanelis bende de var süt gibi beyaz akıntı adet gecikeli bugün 8.güna ama sonuç negatif cıkmıstı bundan bi 4 5 gün önce
Gulanelis Snszasla yine yap yıne benimde 8 gun geçti idrari doker dokmez iki çizgi sip diye belirdi bence tekrar yap flashla çek at buraya bakalım canm hafif silik bile çıkması önemli
Snszasla Gulanelis yine negatif çıkarsa diye korkuyorum ya 😒 belirtiler de var ama psikolojik olabilir mi diye de düşünüyorum bi yandan yoksa hemen yapıcam ama endişe ediyorum 😞
mrskorkut Kafaya takıp stres yapmakta geciktiriyor insanı :( ben 47 gün gecikme yaşadığımı bilirim kızlar 🤦🏽♀️ kendinizi salın rahat bırakın stresten uzak durun 🤲🏼♥️ Hiç ummadığınız anda kelebek konsun içinize inşallah ♥️♥️
Snszasla Gulanelis haklısın ama işte insan düşünmeden edemiyor şu an bile bunu yazarken midem bulanıyor ama emin dahi degilim az daha sabretsem beklesem bi kaç gün daha iyi olur belkide 😏🤦♀️
Snszasla Gulanelis bugün yaptım testi dayanamayıp ama yine bir ince çizgi dahi oluşmadı ya 🤔 9 gün gecikti adet neden böyle oluyor ki anlamadım ben 😒
Hilaluur01 Nefes123 biraz daha bekle 7 8 gun gecsin bence kan tahlili yaptır aldırma evde yapılan testlere
Fatmanurr1 Benim de bu gün 4. Günüm hala adet olmadım akintimda var 🤷 inşallah olmam hiç bı teset yapmadım biraz daha bekelmeyi düşünüyorum☺️