Nefes123 geçen ay 4 gün gecikti hamileyim diye ümitlendim test aldım negatif çıktı ertesi gün adet oldum 🙄 bir sonraki ay da 6 gün gecikti geçen ayda gecikti sonucu hüsran diye test almadım bakmayacam dedim ama kendimi tutamadım röntgen çekilmem gerekiyordu zaten yoktur ama yine bı kan vereyim dedim hamile olduğumu öğrendim bende ☺️