Hazanur canim ilk asilama oldum yarim saat yatirdilar beni sonra eve gidip dinlendim Bi kac gun sonra normal hayatimaa devam ettim. Hic umudum yoktu olmadi diye ne isler ne temizlikler yaptim 😳 16 ekimde asilama yaptirdim 28inde aksam abimin ve esimin israriyla test yaptim biraktim iceriye gectim olmadi diye 15 dk sonra banyoya dondum silik çizgi Elim ayagim Titremeye basladi oyle Bi heycan vardi ki hastaneye gittik Kan verdim o Ara vakit hic gecmedi sonucu Alinca aglama kriizne girdim resmen cok sukur allahima 7 haftalik olduk ❤️