Hazanur ya orda 3 tane doktor calisiyor bana en dengesizi denk geldi. Bugun baska bi doktor bakti artik uzulmeyi bi kenara biraktim daha cok sinir oldum. Dedim o diger doktora ben ısrar ettim igne yapalim diye ama beni dinlemedi. Hem zamanimdan caldiniz hemde bosuna masraf oldu dedim. Duphastonu yazmasinin sebebi zamanindan erken adet olayim diye. Cunku bidahaki ay igneyle baslayip catlaticaklar 23 araliktan once hepsi olmak zorunda cunku bunlar yilbasi nedeniyle tatile giriyorlarmis. Hesapladim cok sukur 18-19-20 aralik gibi asilama denk geliyor hersey yolunda giderse