SecilM canım benim Allah bin kere razı olsun, allah en yakın zamanda tüm isteyenlere nasip etsin. Benim 3 sene oldu biliyorsundur umudum hiç yoktu. Ama allah ol diyince oluyor. Dua et sende bana insallah sağlıklı gebelik olur. Bir buçuk sene olacak boş gebelik yaşamıştım.yine de pozitif düşünmek istiyorum. Aklıma getirmicem o günleri. Bol bol dua edip kuran okucam Allah’a sığınmaktan başka çaremiz yok. Gönlünü ferah tut insallah bebişin sana sıkı sıkı tutunucak ❤️🤲