Hazanur Merve6475 gecen ay idrar testi negatif ti ya mecbur kan da istiyor benim doktorum ondan kan vermek icin hic istemeyerek gittim ins bu sefer olur da iki cizgi yi gorurum
Tubasim Merve6475 haklısın huyum kurusun yine kötüyü çağırıyorum 🙈 kendimi rahatlatıyorum iğneden sonra 14.gün test yaptırın diyor genelde doktorlar, bende de silik çıktığına göre vardır değil mi🤲Allahım insallah ya insallah bu defa olur 😍
Meryycennn Hazanur bende ilk asilamayla hamile kaldim ❤️ 7 haftalik olcaz insallah 🙏 Rabbim guzel haberler almanizi nasip Eder insallah 🙏🙏💖
Hazanur Meryycennn aminnnn insaallah canim neler yaptin ? Anlatirmisin ve ilk gunden itibaren neler yasadin ?
Hazanur Merve6475 haber yok maalesef merak ediyoruz benimde biraz adet sancilarim var asilamanin 3 uncu gunu bugun
Tubasim Hazanur binlerce şükür beta hcg 90 çıktı ❤️🤲😍 allahım ne büyüksün 🤲 3 sene sonra aşılamayla hamile kaldım.kim demiş aşılama gereksiz diye 😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin hepiniz duamdasınız ❤️❤️❤️❤️