ozge76 benim de geç döllenme olmuş aradaki fark 5 gündü usgye göre takip ediyordum , doktor önemli olmadığını söyledi. Daha sonra büyüdükçe aradaki fark 3 e düştü sonra 1 e düştü şimdi de son adet tarihime göre birkaç gün öne bile geçmiş çok şükür 🥰 hiç kafana takma büyüdükçe yakalıyor ama yorumlarda yakalamayan bebekler de olmuş ama yine de önemli bir şey değil bu durum ☺️