Benimde 19 şubat son adet tarihi fakat hep 1 hafta 1 gün geriden geldi, doktorum ultrasonu baz aldığını gelişiminin o şekilde olduğunu ve bu aradaki farkın 2 haftaya kadar kabul edilebilir olduğunu söyledi. Ama etrafımdaki bir çok kişi de adeti baz al ona göre geliyor diyor. Kaç haftalıksın diye sorduklarında bi duruyorum kaç diyeceğim diye 😂