Eylul09_ insallah duyarsın bende cok sıkıntı yapmıştım Ama elinden birsey gelmiyor Hersey Allahın elinde O isterse olur istemezse olmaz Eger seninde bebeğinin dünyada nasibi varsa kalp atisi cikar ama yoksa Zaten nasibi yoktur.Kotu düşünme iyiyi düşün İnsan tek anne karnında emanet degil dogunca büyüyünce hepimiz bu dünyaya emanetiz.Hayırlisini dile Insan hamile olduğunu ogrenince Sanki ona birsey olursa eksik kalacak diye birsey hissediyor Ama nice anneler evlatlarinin kokularını sesini hareketlerini gorup toprağa vermişler. Çokta sıkma kendini allahın zoruna gider bu senin imtihanın ben biraz tereddüt ediyordum korkuyordum ama aklimi dağıtıyordum hastaneye de hic bebeğim yokmuş gibi degil varmis gibi gittim ve cok şükür duydum Sabır et dua et ve kafani dagit bebegin karnındaymis gibi hayatina devam et hastaneye gittiginde de inşallah duyarsin uzun oldu kusura bakma😊🌹