Mrysen Bende cuma günü gideceğim 6 haftalık olacağız tam kalp atışı ve keseyi görebilir miyiz acaba ?
NevoAda alaninannesi20 benim de 11 Ekim 🙊 ama kan tahlili sonucuna göre 4 haftalık programa göre ve adetten sayınca 5+4 anlamadım ilk gebeliğim 🤷🏼♀️ Çarşamba günü doktora gideceğim çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum 🤭
Mucizem-geliyor23 alaninannesi20 bu gün doktora gittik 5+2.keseyi gördük çok şükür kalp atışı için 10 gün sonra inş
alaninannesi20 NevoAda kan tahlilin kaç çıktı canım demekki geç döllenme oldu oyuzden çünkü benimki 5 6 hafta aralığında gözüküyodu bende yarın kısmetse sabahı iple çekiyorum
NevoAda alaninannesi20 her hastahanenin değerleri farklı oluyormuş sanırım 330.36 yazıyor hamile olan bir arkadaşım 5 haftalık dedi program da öyle söylüyor hiç de anlamıyorum böyle şeylerden 🤷🏼♀️
alaninannesi20 Kızlar selam ben dr dan çıktım 5+4 üm normalde ama kesem 5+5 gözüküyor.kesem ve yolk kesem göründü 9 gün sonraya bebek için randevu aldım.alttan bakıldı bebek görünmedi sadece kese ve yolk
Aseli Bugün bende acilde kan verdim. İlk kan tahlili Pazar günü yapılmıştı beta hcg değeri 715 ti. Bugün kü kan tahlil sonucu beta hcg değeri 1641. Güzel ilerliyor demek ki. İsteyen herkese Allah nasip etsin inşallah🥰
cerrah61 Ben geçen hafta Pazartesi gittim normalde 6+4 idim ultrasonda 5+6 çıktı kese ve yolk sacı görmüştük🤲🏻 Yarin kalp atışı icin randevum var dua edin duyalım hayırlısıyla🤲🏻 2 düşükten sonra bu 3.gebeliğim . Rabbim isteyen hakeden herkese nasip etsin
cerrah61 alaninannesi20 inşallah canim benim yazicam buraya guzel haberi teşekkür ederim ❤️❤️ Senin de guzel haberlerini alalım inşallah
alaninannesi20 Mrvm005 ben o tahlili 5 gün önce yaptırdım,bugün keseyi ve yolk u gördün vajinal ultrasonda ama bebek görünmedi.
Glcnazz10 alaninannesi20 bence iki hafta daha bekle ben 5 haftalikken gittim bakmadi kalp atışına 7 haftadan sonra daha iyi belli oluyor
alaninannesi20 AnneyimHamileyim canım kalp atışını duymadan sanırım o diyaloga girmek istemedi öyle bişey geçmedi aramızda
NevoAda alaninannesi20 bende dün gittim doktora keseyi gördük 5 değil daha 4 haftalık dedi kan testi yaptırdık tekrar. 330 olan değer 1669 olmuş keseyi iyi gördüm her şey yolunda dedi kese çok küçük olduğu için pazartesi bir daha gideceğim iyice görebilmek için 🤭😊