TunarinAnnesi ekin4 hcg takibi yapıyorum daha canm 1 aralıkda kalp atişi için ultrason günü aldik bakalım hayırlısı
alaninannesi20 Kızlar rahim filmi çektirdikten sonra hamile kalan var mı benim gibi ? Buarada benim rahmimde kısmi perde var oyuzden düşük yaşama ihtimalim söz konusu olabilir onun için stressliyim inşallah hersey sağlıklı ilerler.
TunarinAnnesi alaninannesi20 evet kuzum ben son adet 20 ekim 31 ekimde rahim filmi çekildim ve bu ay hamile kaldım İnşAllah bişey olmaz bebeğine 61 besmele yaz üstünde taşi
Mehtapp42 Valla anlamadık cnm. Gösteriyor ama kalp atışı için doppler ile bakıyor sanırım ilk haftalar da onu önermiyorum dedi bizde doktor daha iyi bilir diye üstelemedik