Bugün kontrolüm vardı kalp atışı icin hatta dün yazmıştım buraya , normalde 7+1 olması gerekiyordu son ultrasona göre hatta adet tarihime göre de 7+6 olması gerekiyordu ultrasonla bakıldı 6+4 olarak çıktı cok şükür kalp sesini duyduk doktorum kesen de guzel saglikli gözüküyor dedi hafta karışıklığını sorduğumda takılma buna napicaksin sen kalp sesini duydun mu ona bak dedi kendisi zamanla yetişir gününe dedi ama tabi aklıma takıldı kaldı böyle bir şey yaşayan var mi aranızda 🙁