hilobero Minik_fasulyem 6 gün önce gittiğimde görmeyiz dedi o zaman 4 haftalık falandım sanırım ondan
Edase Kizlar bende tüp bebekle hamile kaldim 5+1 im bugün kanamam var bu gün kesemizi gördük çok şükur ama kanamasi olan var mi çok korkuyorum
Aseli Merhaba bende 4+5 im. Önümüzdeki Cumartesi doktor randevum var. Çok heyecanlıyım. Buradan paylaşın olur mu kaç hastalıkken kese gözüktüğünü ve kalp atışını duyduğunuz haftayı. Bende fırsatım oldukça paylaşacağım.
Burcu2121 alaninannesi20 5+2 canim benim de keseyi gördüm cuma günüde inş banisi göreceğiz kalp atışını duyarmışız bilmiyorum 🤲🤲inş onuda duyariz
ozge76 Kızlar ben normalde 6+4 haftalığım ulrtosanda 5 haftalık gözüktü keseyi de bebeğide gördük haftaya kalp atışı için gidecem geç döllenmeden dolayı 5 haftalık gözüküyor ama doktor bebek şuan küçük büyüyünce kendi haftasını yakalayacak dedi
Burcu2121 Ileyda_12 canım ben de bu cuma günü gideceğim o zaman 5+6 oluyor bende duyar miyim acaba bebiş kesede olur mu🤲🤲🤲
Betulsna alaninannesi20 Bende bugün gittim doktora son adetime göre 6+0 programda ama ultrasyonda 4,5 haftalık çıktı 😊
Betulsna alaninannesi20 Sağolun evet keseyi gördük ama perşembeye daha net görürüz dedi doktorum o yüzden tekrar çağırdı 😊
ozgeecan9 alaninannesi20 6+2 hamileyim🥰 4+4te keseyi gördük. Çarsamba günüde kısmetse kalp atışını duyucaz🙏🏼
Mehtapp42 alaninannesi20 ben 7 /4üm geçen ufak Bi sıkıntı yaşadık ama iyiyiz şuan çok şükür. Ben kalp atışlarını görğdm ama dinletmedi doktorum doppler çok önermiyorum dedi