ekin4 ben 1,5 sene önce boş gebelik geçirdim.9 aydır deniyoduk çatlatma iğnesi falan olmama ramen olmadı..bu ay rahim filmi çekildim hamile kaldım.doktor için acele etmedim ama yarın gidicem Allahın izniyle , bugun 5+3 üm henüz ne kese ne kalp atışı,yarın belli olacak.