Bebeğin toparlanması dediğimiz şey kasılmalar, rahim kasılarak bebeği doğum kanalına doğru itiyor. 38+3 deyim bendede oluyor geçtiğimiz gün doktor kontrolünde nst sancı yok ama 2 cm açılma vardı. 3 gündürde arttı ama 1,5 - 2 dk sürüyor sertleşip yumuşaması. Doktoruma sorduğumda yalancı sancı gibi düşünebiliriz bunları, ne zaman 5 dk da bir olur ve 15-20 dk sürer ise doğum sancısı diyebiliriz dedi. Ama bende ağrı filan yok tek olan şey sertleştiğinde nefes alıp vermem zorlaşıyor.