Bizde 33 haftalık olduk benimde günde 3-4 kere oluyor saniyese geçiyor ama doktorum karnın en yukarsından başlayarak tamamen taş gibi olması lazım karnın demişti ama benim karnın üst tarafı yumuşak oluyor göbek deliği tarafımda yumuşak oluyor anlayamıyorum 😣 bizde 27.haftada erken doğum riskinden yatmıştık hastaneye ntsde sancı çıkmıştı benimde anlayamamıştım toplanmaları bende 🥺