Gulfem07 aynen sertleşiyor toplandığında... inşaallah görürsünüz ben de 31 hastalıkken erken doğum riski yaşadım açılmam ve sancım olmuştu hastane de yattım iki gece ciğer geliştirici sancı dursun diye ilaçlar serumlar verildi çok şükür bu haftaya kadar gelebildim ... ama sancı hissetmiyorum işte ben o zamanda nst de çıkmıştı ..