Zumer01 normalde ne kadardı Doğum o hastanede tanıdığım hemşire var aslında doktor hakkında ondan da bilgi alabilirim bayram Bukanı bırakmak istemiyorum ama 2,500 çok geliyor aslında sonuçta 2 bine bile dıgum yapsam kalan 500ü bebeğime harcayabilirim çünkü küçük bebekler çok masraflı ve eksikleri çok oluyor ister istemez ben sezeryan düşünüyorum genel bir yandan da korkuyorum çok iyi doktor bulmak gerek diyorum hep kendi kendime