Canım bende bayram beye gıdıyorum 32.haftaya gırdık bugun.Doktorumdan memnunum .Hatta hamıle oldugumu bılmıyordum ılk basta devlete gıtmıstım kese buyuk duser umıtlenmeyın falan demıstı,sonra cok üzüldüm agladım bayram beyede muayene oldum oda hıcbır sorunun olmadıgını soyledı .Ve cok sukur 🙏🏻 32.haftamızı gorduk😇 bende bugun guzelyalıyı aradım gebelık egıtımı ıcın 29kasımda olacakmıs gıdecekmısın🥰