Bende medline sevgi sarıdemire gidiyorum. Çok çok memnunum. Benim için öncelik güleryüz. Daha önce acilden devlete gittiğimde bebeğin düşecek hastaneye yat falan dediler sonra bu doktora gittim ve herşeyin yolunda olduğunu söyledi şu an 30+1 iz ☺️☺️ Ayrıca bir kaç arkadaş medline için 5000 falan yazmış yok öyle birşey. 3500 ₺. Lohusa şerbeti, taç terlik, kapı süsü, bebeğin ve senin ilk muayenen, bebeğin topuk kanı testi falan hepsi içinde 😊