damlac Deletedmom3 tamam canım çok sağol ama negatif yazması iyidir inşallah ultrason ölçümleri de iyi çıkmıştı hayırlısı bakalım
2202020 damlac devlet hastanesinde yaptırdım ben TC Doğum tarihi protkl yazınca bütün yaptırdığım tahlilleri tek tek gördüm raporla dediğimde grafik çıktı
aysun_35 damlac hangi hastaneye gittiyseniz o hastanenin laboratuvar sonuçları bölümünden sonucunuza bakabilirsiniz.ben öyle yapıyorum
mavis-love damlac nerde negatif felan yazıyor e nabızdan mı bakıyosunuz . Bende negatif yada pozitif diye bişey çıkmıyor
alyavetuna damlac bilemiyorum kuzum orasini. Ben ehatsapptan atmıştım bir sorun yok sonuçlar iyi herşey yolunda yazmisti