damlac Raaabiadmrtrkmn canım giriş için bir ücret ödemedim kontrol döneminde idim ama ona ayrı alıp almadıklarını bilmiyorum gerçekten
masalsii damlac 3-4lü testleri yaptırmayı düşünüyormusun? Ben sadece ayrıntılı ultrasona ve şeker testine girmek istiyorum 3-4lü kafa karışıklığı bence
damlac masalsii canım doktorum risk aralığı çok fazla olduğu için gerek görmedi ben de ona güveneceğim açıkcası