Busrasar damlac negatif demek sorun yok demek pozitif sorun var demek bende pozitif çıktı fetal dna yaptırıyorum ordan biliyorum
Hilly damlac sistemde senin görebildiğin sadece kan değerlerin olur.ben de o sanıp doktoruma göstermeye gitmiştim ama bu değil dedi.istedikleri grafikli olan kağıt ve onu da hastaneye gidip alabiliyorsun.
damlac Hilly galiba öyle çünkü hastanenin labaratuarına bana mail atın dedim attıkları mailde de sadece negatif yazıyor grafik falan Yok delircem ya. Doktorum da haftasonu nöbetçi imiş izinli bugün
2202020 damlac çoğu hastanenin kendi web sitesinde şabaratuar sonucu olarak bakılıyor protokol numarası gerekiyor onun için
2202020 Grafik olarak çıkıyor sonuç o sonuç ta kırmızı alan yeşil alan sarı alan diye risk grubu var onla birlikte yorumluyorlar ultrasonda ense kalınlığı burun kemiğinede bakılıp kesin cevabı verir doktor yeşil alan çıktıysa risk yok demek diye hatırlıyorum
2202020 damlac her labaratuar sonucu farklı olabilir TC ile web sayfasından bakabilirsin bide öyle dene tam çıkmamışta olabilir ilk baktığımda yoktu 1 hafta sonra çıkmıştı benim sonucum
damlac 2202020 bir bakayım canım bende öyle bir şey var mı. Sen o barkod numarasıyla baktığında grafiği mi gördün direk
2202020 damlac devlet hastanesinde yaptırdım ben TC Doğum tarihi protkl yazınca bütün yaptırdığım tahlilleri tek tek gördüm raporla dediğimde grafik çıktı
damlac Deletedmom3 anladım canım o zaman doktor kendi sonuçları ve bu sonuçları birleştirip grafiği oluşturuyor. Doğru mu anladım?
masalsii damlac canım ben hastaneden sonucları aldım grafik şeklindeydi orda yaş riski vs herşey belirtilmişti burda bikaç arkadasa gösterdim normal bişey yok demişti bugunde doktora göstericem, ama herkeste aynı şekildemi veriyorlar sonucu bilemiyorum tabi
damlac masalsii canım doktorum izinli bugün yarın gideceğim bende. Labaratuara bana mail atın dedim attıkları mailde sadece negatif tarama yazıyor kan sonucu için. Ama öyle grafik falan yok. Negatif sorun yok demektir inşallah 🙏🏻 Galiba doktor bu sonucu ve ultrason sonuçlarını birleştirip o grafiği çıkarıyor. Anlayamadım ben de
masalsii damlac bilmiyorum ki canım benim e nabızda negatif yazmıyordu ama sonuc açılmıyordu bende gidip hastaneden aldım sonucları grafik şeklinde verdiler benimde bugun devlette randevum var gitmişken o doktora yorumlatıcam ama problem yok anladıgım kadarıyla bakalım🤷🏼♀️