Destkar bacım korkma bukadar, her kahverengi-kırmızı lekelenme düşük demek deyil.. ben 22 haftalık hamileyim, tam 3 kez kanama geçirdim herdefasında çığlıklarla ağlayarak hastaneye koştum, doktorum bukadar korkmamı Söyledi, ilk seferde yerleşme kanamasıydı, ikincide alttan kontrol etti mantar enfeksiyon vardı fitil verdi derken üçüncü kanama oldu buseferde Vajinamın sağ tarafındaki kılcal damar yırtılmış karın gerildiği için dayancan dedi. Çok şükür içeceği suyu varsa içer, Allah ne yazdıysa o elbet ve herkes benim gibi olcak diyede bişi demiorum sadece panik yapma hastaneye git acile ama aklına düşük getirme canım