Destkar korkmana gerek yok canım sakin ol.Ben adet gibi oldum 2 kere ve sürekli kırmızı lekelenmem var.Sabah akşam progestan kullanıyorum fitil olarak.Yarın da doktora görün ama kuzum ,ultrasonla bir bebeğin kalp atışlarını dinleyin için rahatlasın.Aynı şeyi yaşadım çünkü hep aklımda bebeğe bişey oldu mu falan diye düşündüm.Damar çatlamış olabilir malum karın içi genişliyor rahim büyüyor , bebiş yerleşiyor çok normal.Doktorum ıkınmaktan bile kanama olabilir dedi.Korkma dediğim gibi ben 2 aydır kanamayla mücadele ediyorum.4üncü ayımıza girdik bebişim iyi şükür.Aklıma kötü bişey getirme.Lekelenmenin her türlüsü düşük tehlikesi olarak adlandırılıyor.Benim bebeği etkileyen bir kanama değildi ama ona rağmen düşük tehliken var yat dinlen dedi doktor.Allah şifa versin 😘