Bahar33 Destkar canım sadece kese varsa doğru, dikkat etmekten başka bir şey yok gibi ,dinlen uzan kendini sıcak tut ağır kaldırma,allah yardımcın olsun canım 😞
Mehtapp93 Bahar33 nasıl yapılacak bişey yok progestan iğne yapar ilaçlı serum takar takip edilirsin. Bazı doktorları anlamak çok güç
213473nurdn Destkar canım benım de adet gbı oldum 2 gub flan acıle gtsen ıyı olur ama benimde çok şükür bıs3 olmadı
Destkar 213473nurdn doktora gittiğinizde nasıl bir müdahalede bulundular.Doktor gelmene gerek yok dediği için gitmek çok doğru gelmedi o yüzden gitmedim ben de.Boşuna yorulma gelip,dinlen dedi
213473nurdn Destkar ilk gttgmde yatırdılr canim ikincide vajınal muane yaptılar progestana devam dedı
Destkar Aylamada var tabii ki ama güvendiğim bir doktor,buraya yazma sebebim daha çok evde ne yapabileceğimi öğrenmekti.Ya da yaşayanların tecrübelerini dinlemek
Destkar 213473nurdn evet onu ben de internette dinlediğim doktorlardan duymuştum.Sağlıksız bir gebelikse ne yaparsak yapalım vücut atıyormuş
Deletedmom2224 Destkar o nasıl doktormus öyle. Hemen başka bir doktora görünün derim daha lekelenme olduğu anda progestan baslamaliydi. Bi acile gidin baktirin ve tedavinize başlayın 16. Haftaya kadar kanamam oldu benim ama günde 3 kere progestan kullanarak atlattım hep ilaç kullanmadan olmaz
Destkar Deletedmom2224 progestan lekelenmem olduğunda vermişti.İçmeye devam ediyorum.Ben telaş ile yazdığım için yanlış anlaşılmış yazdığımdan.Doktorum ilgili biri.Sadece evde ne yapabilirim ya da süreç anlamında ne yaşarım onu merak ettiğim için sormak istedim🌸Teşekkür ederim
Ozden_ozkan Destkar progestan al canım kullan benımde kanamalarım oluyordu 5 aylık oldum hala kullanıyorum o keser
Destkar Ozden_ozkan 3 gündür kullanıyorum fakat bugün kırmızıya döndü.Doktorum da devam etmemi söyledi.Sanırım dinlenmekten başka yapılacak bir şey yok
Deletedmom2224 Destkar aslında kanamanın artma sebebini görmek için bi ultrasona girseniz iyi olurdu. Evde yapabileceğiniz tek şey ayaklarınızı yükseltin ve bol bol yatın tuvalet harici hiç kalkmayın. Sizin günde kaç kez bilemiyorum ama benim kanamam arttığı zaman doktorum 3 4 e çıkarmıştı progestani o çok fayda etmişti her zaman kullanılan doz pek fayda etmiyor. Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah korkmayın ben 16. Haftaya kadar hep yaşadım 😊💕
Kayraruzgar Destkar canım senin yapacağın tek şey dinlenmek tuvalet harici kalkmamak ayaklarını biraz yüksekte tutmak hastaneyede gitsen sana progestan kullan diyecekler ve de iğne yapabilirler benzer içerikte ama düşeceği varsa düşer sen sakin ol iyi düşün her farklı kanamada artışta pıhtıda doktorunla iletişime geç bende atlattım hiç durmayan kanama ile 9 ay sonra bebeğini kucağına alan nice anneler de gördüm önemli olan iyi düşünmen stres yapmaman ve dinlenmen ☺ için rahat etmiyorsa doktoruna gidip muayene ol sana niye geldin demeyecektir inşallah düzelecek annesi 🙏🙏
Aysgl0404 Destkar dusuk olurken cok yogun kanama oluyo bide dayanilmayacak kadar bi agri giriyo 1015 dk suruyo ben yasadm mahfolmustm kesinlikle anlarsn dusuk yapsan parca parca gelir
BusraVeli Destkar Kanaman biraz yogunsa ve ufak ufak da parça geliyorsa düşük yapıyorsun demektir Kanaman hafifse eğer sen yat sadece ve pozitif olmaya çalış
Destkar BusraVeli çok teşekkürler.Hiç ağrım yok,pıhtı gelmiyor.Sanırım ağrım olana kadar olumlu düşünmeye devam edeceğim
Ozden_ozkan Destkar Aynen canım banada ılacı yazdığında iş yapmıcaksın ilişki yok hep yatıcaksın demıstı
BusraVeli Destkar Aynen öyle bak ben 3 düşük yaptım bir tanesi 3 aylıktı çok sancılı oldu ve parçalar kaybettim sürekli ağrın yoksa ve parça yoksa sadece iyi düşük ve uzan sürekli ayaklarını havaya kaldır