Esen Profilime bakmışsın, evet derdim oldugu icin icimi buraya döktüm, bu tarz konulara yorum yaptım ama hic bir yorumumda kocamdir çekerim, cocuklarim için katlaniyorum, sineye cekiyorum demedim. Su an gidebilecek durumda degilim dedim. Vay halinizeki okuma yazma bilen fakat okuduğunu anlayamayan, dusunmeden dar bi kafa yapısıyla yorum yapan bir insan olarak yetişmişsin. Eğitiminden geçtiğin Ogretmeninin sucu yok ona lafım yok, bu senin yetisme tarzın senin karakterin. İnsanların ne yaşadığını su an nasıl bir durumun ortasinda olduğunu bilmeden yorum yapmayın. Ogretmenlik meslegi ile ilgili cahilce yorum yapma cehaletinde bulunmussunuz; ogretmen sinifta müfredatını isler ogrencilerine kendi fikirlerini, karakterini dikte etmez. (Ederse nasil bir kaos olur dusunmeni anlamani beklemiyorum zaten ) Her cocugun kendi karakteri, kendi fikirleri var zaten. Su an bu sikintilari yasiyor olmamdan kız öğrencilere kocaniza boyun egin ona katlanin düşüncesini nasil cikarabildiniz pess.. asıl size yazık cok yazık..