NaimeYilmaz ben kimseyi yargılamıyorum yargulamam da bu benin kişiliğime ters. Herkesin kendi hayatidir ama böyle herkese acik bi platformda hayatindan bahsediyorsa bizimde.farkli farklı şekillerde.yorum.yapmamiz cok normal. Eleştiriye gelemeyen herkes.yargiliyosun ama diyo uyahu niye yargılayım.arkadasim fikrimi beyan ediyorum
LittleMan evet insanları anlamak çok zor yazıyorlar yorum yapiyosun tu kaka
Şimdi akıl var mantık var elinde cok guzel bi meslek var işin var gelirin var ben niye onu zorba bi adamın eline vereyim ki bide üstüne çile cekeyim. Ne kadınlar yeter diyip merdiven silip evlere temizlige gidip bu hayattan kurtuluyorsa sen.niye yapmıyorsun.demek istiyorumm. Yoksa boşanmanın kolay olmadığını bi evi kurmanın çok zor yıkmanın ondanda zor olduğunu bende çok iyi biliyorum Benim eşimle sorunlarim olmuyor mu oluyor kavgam olmuyor mu oluyor hemde ne kavgalar ama eşim bilirki bir kere.yaparsa giderim.donusum olmaz ben. Bunu hissettirmek gerek karşındaki eşinde olsa kardeşinde annende yoksa tepensen inmezler. Ama Ben alışkının.dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlar