Deebg canım ben defalarca ovülasyon testi yaptım kadın doğumcunun yanında çalıştım uzun süre. Ovülasyon testini yapmaya adet bitip temizlendikten sonra yapmaya başlıyorsun her gün aynı saatte yaparsan iyi olur, bu sekilde hergün takip ediyorsun. C çizgisi genelde silik çıkar ovülasyona yakın koyulaşmaya başlar. Eğer testi adete yakın bir zamanda yaptıysan ve iki çizgi de kırmızı ise ya tekrar yumurtluyorsun ya da gebelik ihtimali vardır. Umarım gönlündeki dileğin bir an önce seninle olur 🥰💜