masalsii Guler06 inşallah öyledir burun kemiği vardı ense de 1mm di galiva yani normal cıkmıştı zaten
Sareeee Cnm bnm de e nabizda normal yaziodu doktorumda notmal dedi risk yok tu yani sendede normal yaziosa risk yok tur
masalsii Sareeee inşallah canım ya bilmediğim için işte burda aynı şekilde olanlara sormak istedim rahatlamak için
SeydaaYlmz masalsii https://hizliresim.com/1pWWWD bu şekilde yazıyo üstteki üçlü test alttaki ikili test sonucum. Ama en iyisi doktordan kağıdı alman doktora sorman çünkü benim ıkisinde de değerler normal yazıyo ikili test sonucuma doktor normal dedi üçlü testte de normal yazıyo ama onda risk çıktı benim en iyisi doktora sor sen canım
masalsii SeydaaYlmz evet benimde böyle gösteriyor işte tamam canım en güzeli dediğin gibi aldıgımda sonucu buraya da yazıcam ikili normalse üçlü yaptırmayı düşünmüyorum zaten
SeydaaYlmz masalsii bende yaptırmayacaktım hastane degistirince orda yaptilar malesef risk çıktı onda da ama içim çok rahat sıvı da aldırmadım sağlıkla gelsin inşallah bebişler 🙏😘
erbasbebek masalsii canım ikili testte normal falan değil de düşük risk yüksek risk yada bi oran falan vardır 1/999 gibi benimkinde öyleydi yani
Elifdurcakmeric masalsii benim de enabızda değerler normal yazıyordu kendi hastahanemi arayıp mail olarak atmalarını istemiştim çok şükür değerler gerçekten normaldi eğer bir sorun olsaydı bu şekilde yazmaz demişti doktorum içini ferah tutabilirsin 🙏🏻