masalsii Kızlar ben geçen hafta ikili testi yaptırdım ölçümler normaldi kan verdim sonucları bekliyordum şimdi e nabızdan baktım ama açamıyorum sonuc sayfasını ama değer normal yazıyoe açıklamada heralde bi sıkıntı yok anladıgım kadarıyla bilgisi olan varmı?
Zeyk masalsii muhtemelen sonuçların dış labaratuvar sonucudur hastanenin değilde. O yüzden sistemde goremiyorsun. Hastaneye gidip doktorun sekreterinden alman gerekir sonuçlari
erbasbebek masalsii canım ikili testte normal falan değil de düşük risk yüksek risk yada bi oran falan vardır 1/999 gibi benimkinde öyleydi yani
masalsii Fatmacbc1997 canım sonuc sayfası acılmıyor e nabızdan işte ektedir diyor ama açmıyor, ama altta değer normal diyor sadece heralde riskli grupta olsa değer normal demezdi galiba
masalsii İkili test yaptıran arkadaşlar bakarmısınız! Sorun cıkmayanlar sizin sonucunuz e nabızda bahsettiğim gibi mi gözüktü
masalsii Fatmacbc1997 İstanbul’dayım danım haftaiçi ugrayıp sonuclarımı alırım da artık doktora haftaya falan anca giderim
masalsii Emin_e ugrarım muhtemelen ya zaten doktor sonuc cıkınca gel demişti bakarım iyiyse acele etmem gitmekte
Minikmucizem_ masalsii doktorunu arayarakta ogrenebilirsin sonuclari. Ben oyle yapiyorum doktorum test yapiyo sonuclsr icin gelmene gerek yok ara telefonda soylerim diyo. Sende beklememis olursun o kdr sure beklemek cok zor cunku
SeydaaYlmz masalsii benim normaldi sonuçlarım temiz çıkmıştı ama doktorun sekreterinden aldım e nabızda dediginiz gibi gözüküyordu sadece
masalsii Minikmucizem_ kan verdiğim gün doktora sormuştum gelsen iyi olur demişti ama fırsat bulamazsam ararım mecbur artık
SeydaaYlmz masalsii https://hizliresim.com/1pWWWD bu şekilde yazıyo üstteki üçlü test alttaki ikili test sonucum. Ama en iyisi doktordan kağıdı alman doktora sorman çünkü benim ıkisinde de değerler normal yazıyo ikili test sonucuma doktor normal dedi üçlü testte de normal yazıyo ama onda risk çıktı benim en iyisi doktora sor sen canım