SeydaaYlmz masalsii doktora göstermedin mı canım sonuçlarını yine de git göster sonuçları belki cinsiyeti göstermezse bebisin aralıkta en azından testi gösterirsin şimdi ben 20 haftalıkken öğrendim cinsiyeti mesela 😂
Elifdurcakmeric masalsii ben 11+6da ikili ultrasonunda öğrenmiştim cinsiyeti canım devlette söylemiyorlarmış ama özele gidiyorsan öğrenebilirsin büyük ihtimalle
masalsii Elifdurcakmeric özeldeki doktorum 15. Haftada bakalım net söyleyelim dedi o yüzden bekliyorum☺️