Geçmiş olsun çok üzüldüm inşallah yalancı sancıdır hissettiğin.Tahriş olduğu için kanamıştır inşallah.doğss bile kritik eşiği aşmışsın korkma.çatı muayenesinin 37.haftadan sonra yapılması gerektiğini biliyorum doğumu etkileyebileceği için.Ben 35 inci haftadayım hiç yapmadı doktorum Biz bile bu bilgimizle düşünebiliyoruz sana sormadan hiç bir bilgi vermeden nst yen sokmadan bu şekilde müdahale eden kişi her kimse!mutlaka şikayetçi olmalısın.Yazık yani.Yaptığı yanına kalmasın!