Merhaba.. 33+3 haftalık gebeyim. Dün kasıklarımda çok ağrı oluştu, o an yakın olduğumuz için devlet hastanesine gittik kendi hastaneme gitmedim. Ve okadar pişmanım okadar öfkeliyim ki.. Acilde durumumu anlattım beni yatırdılar. Hayatımda çatı muayenesi nedir bilmem,yapacağını bilsem müdahale ederdim zaten. Kadın sert birşekilde elini soktu birden,ne olduğumu şaşırdım okadar acı çektimki tarifi yok bunun çıkardığında sırf kandı ve kanamam başladı. O sahneyi görünce ben çok telaş yaptım bana normal dedi bişey olmaz dedi. Gönderdiler beni. Hastaneden çıktığımda kanamam devam etti ve kendi hastaneme geldim. Burda yatırdılar.Geceden beri düzenli aralıklarla doğum sancılarım var. Geciktirici haplar veriyorlar iğne oluyorum. Öyle geldik buraya hastane çantam hiçbişeyim hazır değil. Ve henüz çok erken bebeğim için de🙁( Doktorum da yok nöbetçi var.Bu çatı muayenesi yüzünden olduğunu düşünüyorum. çatı muayenesi doğumu tetikliyormu yaşayanlar bilgi verebilirmi. Bu haftada yapılırmı bu muayene. Böyle kanama yaşayan varmı. Bana bilgi verilmeden yapılması yanlış değilmi bu haftada.