Gulden ben 36.haftada oldum ve ne kanama ne doğum tetiklemesi olmadı.. canım bile yanmadı. 38+4üm bekliyorum doğumu. Ama benim kendi doktorum yapmıştı; normal doğuma müsait mi çatım diye.. jel kullanmıştı ve gayet nazikti. Devlet hastanesinde yapan kimse onun hatası diye düşünüyorum normalde çatı muayenesi düzgün yapılırsa ne acıtır ne de doğumu tetikler. İnsan gibi davranmıyorlar hastalara bazı sağlık görevlileri hemşire olsun doktor olsun😡 Çok kızıyorum... tabi ondan oldu diye bir şey yok; belki de ağrın olup gitmişsin zaten sıkıntı olacaktı bilemem.. geçmiş olsun canım canını sıkma, benim yakınıma da erken doğum riski var diye yatırdılar evde yedi aydan itibaren ilaç kullandı üstelik çocuk 42.hafta doğdu🤣 İnşallah bişe olmaz