SeydaUslu Ben 4 gün önce oldum, kendinizi hiç kasmayın ne olup bittiğini anlamıyorsunuz 2 dakikalık bir islem
ZehraAlbayrak Ayse_12 5 kere yaptirdim 3-5 saniye suruyo ve hic acimiyo asla kasmayin kendinizi gercekten acisiz. İsi bilmeyen ebeler bazen acitiyo ama doktorlar cok profesyonel. Abartiyo millet
06Mucizem53 Aynuradem ben dün oldum doktor muayeneden dolayı leke gelebilir korkma dedi ama adet kanaması gibi kanaman olursa gel demişti yoğunsa kanaman git bence ama lekenin normal olacağını söylemişti doktor
Aynuradem 06Mucizem53 hay Allah razi olsun icime su serptin leke gibi oldu korktum bende yaw ole uyarmadi beni doktor😔
Sec2016 Aynuradem biraz kanama olabilir korkma dedi ama bende olmadi henüz. Açıklığın varmiy mis kac haftaliksin?
06Mucizem53 Aynuradem anladım bazen doktorlar uyarmıyor öncekinde benide uyarmamışlardı benimde başıma gelse bende korkardım 2 cm açıklığım var çok şükür sıkıntımız yok olmazda inşAllah açıklıktan da korkma inşAllah kucağımıza hayırlı sağlıklı şekilde alırız evlatlarımızı🤲🏻🤲🏻
Aynuradem 06Mucizem53 amin amin insallah basına gelmeyen bilmiyo gerçekten ilk gebelik herseyden korkuyoz ister istemez🤦🏻♀️Aciklik war hemen cikacak sanki🤣
Simsim6 06Mucizem53 aciklik olunca doktor ekstra birsey soyluyor mu, bende nst de sanci var kasilmalar cok ama acilmam yokmus 36haftaligim
06Mucizem53 Aynuradem ☺️aynen buluttan nem kapıyorum ben herşey den korkuyorum ilk olunca tecrübesiz oluyor insan birde burada hikayeleri okuyunca Allah ım esirgesin ona emanetler paronayak oldum sizin az kalmış ama yakında hayırlı sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşAllah 🤲🏻☺️
Aynuradem Sec2016 onsallah bende korktum aciklik war seyince geliyo die🥴 biraz daha büyüsün istiyorum icimde
Aynuradem 06Mucizem53 amin insallah ama iyiki burasi warmis faydali bi program sabaha icim icimi yiyecekti kanama oldu die😊😬
Aynuradem Lindam bende biraz mide bulantısı war bunu söyleyince doktora bebek sinyal weriyo olabilir kontrol edelim dedi o yüzden bakti
Mehtapp93 Ayse_12 maksimum 3 4 dakika inanki hiç bişey hissetmiyorsun bile. Burda bazıları yazmış bende çok korkmuştum ama korkulacak hiçbir şeyi yokmuş başladığını bittiğini bile anlamıyorsun
06Mucizem53 Simsim6 bende 36 haftalık hamileyim canım ekstra bişey demediler sancın kanama suyun gelirse hemen gel bekleme dedi sadece