39.haftamdayım bugün ilk kez çatı muayenesi oldum gerçekten insanlar o kadar korkutmuş ki beni kendi kendime tansiyonumu çıkarttım. Hiç ama hiç canım yanmadı kasma rahat ol 3 saniye sürüyor bende sancı yok açılma da yokmuş😁 (benim canım çok tatlıdır iğne batsa feryat ederim)