Siracin_annesi 18 ocak yazıyor ama ne zaman gelırse oğluşum. Hepimiz saglıklı alırız kucagımıza inşallah. Bır avazda agrısız sancısız kolayca doguralım inşallahhh 💙
Curlymom Siracin_annesi ayrıntılılı ultrasonda benim de 18 ocak gözüküyor demişti doktor inşallah bir avazda doğuralım kolayca🤲
Gldn35 Ecem34 ocağın ilk haftası dedi bende 4ocak olsun dedim sezeryan olacak... aynı zamanda benim doğum günüm 😍😍
Alparslanmoms Sivasgelini bende 6 Ocak’ta oğlumu kucağıma aldım yazmadan geçemedim 😊 40+1 de . Darısı sizlere
Edaa3595 Bizimde muhtemel doğum zmanı 16 ocak fakat erken gelecekmiş gibi hissediyorum kızımı sağlıkla gelsinlerde ne zman isterlerse gelsinler 🌸🙏🏻👼🏻
busraaydnnn Bizimde 13 Ocak gözüküyor son adet tarihine göre bidahaki kontrolde Dr tahmini doğum tarihini söyler herhalde 😍 erken gelsin istiyorum biraz insallah 01-01 olur bakalım 😅
Hacercaner Bende bir ocak.annesiyim.inşallah 7 ocak doktorumuzun söylediğine göre süpriz yapar erken gelirse bilmem belkide geç gelir abisi gibi hayırlısı olsun hepimiz icin