su_fidan 12 Ocak görünüyor ama o kadar bekler mi bilmem 🤷♀️Yaklaştıkça heyecan artıyo 😊 Bebişlerimiz sağlıkla gelsinler de 🙏
Ftmctnn Ecem34 turan, melih veya göktuğ diye düşünüyoruz aslında ama karar veremiyoruzda birtürlü ya cok zor isim bulmak cok kararsiz kaliyoruz
Denizincani Ecem34 bir ocak annesi daha gelir we hepinizi kocaman oper 😘 biz 12 ocakta bekliyoruz oglumuzu bakalim once mi sonra mi gelecek 😇😇
AyselAlper Benimde 8 ocak görünüyor ancak tabi erken gelmezse ogluşum😊 aranızda bebegin gelişimi önde giden var mı? Biz iki hafta öndeyiz 🧿👶🏻